sabato 7 febbraio 2009

Brutta cafona

Posted in Matteo Salvatore tagged , , a 22:47 di hotwine

Brutta cafona

Quant- si brutta,t- pozz-naccid

senza camicia t- vu mar-tà
Ha fatt- li cim-c dint lu saccon-
brutta cafona sciò’là ‘nt- voj chiù

la chiù bell- d- tutt-

Ji m-le pigghijet a la chiù bell d-tutt-
Ji m-le pigghijet a la cchiù bell- d- tutt-
a cavall- a lu cavall m- l’è purtet-

M’a t-nut- annanz- e n- m’a fatt- nent-
m’a t-nut- annanz e n- m’a fatt- nent
Abbed k- n’ata vot-
Abbed- k- n’ata vot-
mitt-c li sensa
e a cavall- al mijo cavallo, a cavall-
al mijo cavall,ji m- l’è purtet-

M’a t-nut- annanz e n- m’a fatt- nent-
M’a t-nut- annanz e n- m’a fatt nent-
abbed- k- n’ata vot- abbed- k- n’ata vot-
mitt-c li sens-

Quanto sei brutta,  ti possano ammazzare

senza una camicia ti vuoi sposare
hai fatto i pidocchi nel materasso
brutta cafona via di quà non ti voglio più

la più bella di tutte

Io ho preso la più bella di tutte
Io ho preso la più bella di tutte
a cavallo sul mio cavallo me la son portata

Mi hai tenuta con te e non mi hai fatto niente
Mi hai tenuta con te e non mi hai fatto niente
attento alla prossima volta
attento alla prossima volta
mettici il sentimento
a cavallo al mio cavallo a cavallo
al mio cavallo me la son portata

Mi hai tenuta con te e non mi hai fatto niente
Mi hai tenuta con te e non mi hai fatto niente
attento alla prossima volta
mettici il sentimento

prof.Angelo Michele Lombardi

Lascia un commento

