venerdì 1 ottobre 2010

Famiglia Casadei

Posted in La Canzone, La nostra musica a 15:51 di anraj

Secondo Casadei – Romagna mia (1954)
(titolo originale “Casetta mia”)
(Secondo Casadei)
cantata da Fred Mariani e Arte Tamburini

Sento la nostalgia di un passato
dove la mamma mia ho lasciato
non ti potro’ scordar casetta mia
in questa notte stellata
la mia serenata io canto per te.
Romagna mia
Romagna in fiore
tu sei la stella
tu sei l’amore
quando ti penso
vorrei tornare
dalla mia bella
al casolare.
Romagna Romagna mia
lontan da te
non si puo’ star.
Romagna mia
Romagna in fiore
tu sei la stella
tu sei l’amore
quando ti penso
vorrei tornare
dalla mia bella
al casolare.
Romagna Romagna mia
lontan da te
non si puo’ star.
Quando ti penso
vorrei tornare
dalla mia bella
al casolare.
Romagna Romagna mia
lontan da te
non si puo’ star.
non si puo’ star.

Къщичке моя
Чувствам носталгия по миналото,
където оставих мама.
Не мога да те забравя ,къщичке моя
в тази звездна нощ ,
моята серенада
пея за теб .
Романя , моя ,
Романя в цветя ,
ти си звезда ,
ти си любов .
Когато мисля за теб
искам да се върна
при моята мила ,
при първа възможност.
Романя , моя ,
далеч от теб
не може да се стои .
Когато мисля за теб
искам да се върна
при моята мила ,
при първа възможност.
Превод :
Romagna mia by Raul Casadei

“LISCIO” music from Raul Casadei and the “Orchestra Spettacolo Casadei” The pictures were taken in June 2009 around: Rimini, Santarcangelo di Romagna, San Leo, Verucchio, Rep. San Marino, and other little towns in the area
Secondo Casadei – Romagna mia (1954)

Adriano Casadei – FASCINATION, valzer lento, slow waltz. Fisarmonica, accordeon, akkordeon, accordion

HISTORIA D’UN AMOR

SPERANZE PERDUTE, valzer di Morelli.

L’ULTIMO VALZER, THE LAST WALTZ.

FIRENZE SOGNA, valzer lento di Cesarini

Фамилия Казадеи , произлиза от областта Емилия Романя , където са живяли келтите . В кръвта си имат Санджовезе (виното ). Свирят в голям оркестър и обикалят от бреговете на Адриатика до Римини е Католия. Свирят на акордеон , саксофон и барабан. Музиката им е предимно танцувална : валсове, мазурка и народни танци , типични за техния регион.
Orchestra Spettacolo Raoul Casadei – Amico Sole (1976)

Валс на славейчето

Valzer dell’Usignolo – Orchestra Casadei

Orchestra Spettacolo Raoul Casadei – Amico Sole (1976)

Римини
Orchestra Spettacolo Raoul Casadei – Rimini Rimini Rimini (1991)

Мазурка
Orchestra Raoul Casadei, La Mazurka di Periferia, cantata da Rita

La Mazurka di Periferia, cantata da Rita Baldoni. Incisione originale


Orchestra Raoul Casadei – Ciao Mare (1973)

Lascia un commento

